Van kleine tot grote eters: bij Het Anker is iedereen welkom.
Of je nu langskomt voor een uitgebreide lunch, een gezellig diner of gewoon een drankje tussendoor, wij zorgen ervoor dat je je meteen thuis voelt.
Onze porties zijn royaal en worden altijd geserveerd met een flinke dosis Twentse gastvrijheid en gezelligheid.
Bij Het Anker vinden we het belangrijk om samen te werken met lokale ondernemers.
Daarom hebben we onze menukaart met zorg samengesteld met heerlijke producten uit de regio.
Zo proef je niet alleen kwaliteit, maar steun je ook de lokale makers.
Je kunt bij ons reserveren door even te bellen, maar spontaan binnenlopen mag natuurlijk ook.
Schuif gezellig aan en geniet van de ontspannen sfeer.
Let op:
Als er een feestdag op een maandag valt, dan zijn we geopend. In dat geval zijn we de woensdag erna gesloten.
Voor speciale gelegenheden kunnen wij afwijken van onze openingstijden. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.
Onze ijssalon
Goed nieuws voor de liefhebbers van ijs: bij Het Anker vind je ook onze eigen ijssalon De IJskuip 2.0.
Hier kun je genieten van heerlijk schepijs in maar liefst 20 verschillende smaken en natuurlijk van romig softijs.
Perfect voor een warme zomerdag of gewoon wanneer je zin hebt in iets lekkers.
Met een ruim terras vol zon- en schaduwplekken, grote parasols en een leuke, veilige speeltuin is Het Anker de ideale plek om even neer te strijken.
Of je nu onderweg bent tijdens een fietstocht, een dagje uit bent met de (klein)kinderen of gewoon wilt genieten van een ijsje of een goede maaltijd, bij ons ben je altijd welkom.
Heerlijk eten, drinken en schepijs, geserveerd met een glimlach. Dat is Het Anker. Tot snel!