Curling bij Diekmania
Curling saai? Echt niet! Op onze curlingbaan draait het om gezelligheid, teamwork en een flinke dosis plezier. Of je nu serieus gaat mikken of vooral komt om te lachen als je steen de verkeerde kant op glijdt, iedereen kan meedoen.
Je hebt geen ervaring nodig. Het is makkelijk te leren en juist die onverwachte schuivers maken het hilarisch. Jong of oud, sportief of niet, binnen een paar minuten sta je fanatiek te richten alsof je voor olympisch goud gaat.
Perfect voor een uitje met vrienden, familie of collega’s. Even wat anders dan bowlen of karten? Curling is nét dat beetje origineler.
Met hoeveel personen kan ik Curling spelen?
-Het is mogelijk om Curling met 2 tot 40 personen te spelen.
Hoe werkt Curling?
– Op het moment dat jullie gaan spelen krijgen jullie van ons de regels mee, maar het is in ieder geval de bedoeling om de stenen zo dicht mogelijk bij het “huis” te stoten. Gooi je het dichtst bij het “huis” dan krijgt jouw team de punten. Maar let op, hij kan zomaar weggestoten worden.
Moet ik vooraf reserveren?
-Je hoeft vooraf niet te reserveren, MAAR als je vooraf reserveert ben je wel verzekerd van jouw plekje op de vloer. Reserveer je niet, dan heb je de kans dat de Curlingsbanen al bezet zijn.
Moeten we ook iemand hebben die de baan veegt?
-Nee, bij onze banen hoeft dit niet. Wij gebruiken geen ijs. Onze banen zijn zo bewerkt dat je de stenen alleen maar hoeft te gooien.